حوار صحفى مع المبدعه فاطمة من جريدة فن الإبداع رئيس مجلس التحرير الكاتبة الصحفية آية فوزى

معانا النهاردة موهبة شابة بدأت تحقيق حلمها لوحدها بدون مساعدة من حد بل بدأت تساعد المبتدئين بقلم المحررة الصحفية منة جمال ،جريدة فن الابداع
 نحب نتعرف على حضرتك    
 اسم فاطمة ممدوح عبدالرحمن.
سن ١٦.
عنوان محافظة القليوبية.
دراسة طالبة بالثانوية العامة.
تمام ممكن تقول لنا اي شجعك تبتدي موهبتي وإني اكتشفتها من وانا صغيرة واني نميتها لحد ما وصلت هنا.
مين مثلك الأعلى أو قدوتك كُتاب كتير ومنهم دكتور أحمد خالد توفيق.
اي العقبات اللي واجهتك اني ازاي اقدر اشتغل علي نفسي أكتر واتقن الادب دٓ وفين!
ازاي قدرت تتغلب عليها كان فيه كيانات كتير ومبادرات ومنها ساعدوني كتير أني أشتغل علي نفسي أكتر. 
مين شجعك تكملي أهلي وصحابي. 
مين اكتشفك كموهبة أنا اكتشفت نفسي.
ازاي تفيد الناس بموهبتك بأني أكتب أدب ينتفع بيه الناس بعد مغادرتي الحياة.
اي آخر انجازاتك رواية أنتِ الداء والدواء معرض الكتاب الدولي2023
ممكن في يوم تتخلى عن الموهبة د لا اكيد.
ازاي بتستغلى الموهبة بتاعك علشان تفيدك انت والمجتمع اني أكتب كتب وأدب يستفيد بيه المجتمع من علمه وأدبه.
وفي الآخر تحبي توجهي كلمة شكر لمين أشكر كل الناس اللِ في حياتي اللِ شجعتني اني أكمل واني أكون أنا.

وفي النهاية نتمنى لها دوام النجاح 
المحررة الصحفية منة جمال 
جريدة فن الإبداع
رئيس مجلس التحرير للجريدة آية فوزي جاد الكريم


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

حوار صحفى من جريد فن الإبداع مع المبدعه أسماء أشرف رئيس مجلس التحرير للجريدة الكاتبة الصحفية آيـة فـوزى

ويتم عمل حوار جديدة مع مبدعة متألقة على جريدة فن الإبداع رئيس مجلس التحرير/ الكاتبة الصحافية آيـة فـوزى

حوار صحفى من جريدة فن الإبداع رىيس مجلس الادارة الكاتبة الصحفية آيـة فـوزى