حوار صحفى من جريدة فن الابداع رىيس مجلس الادارة الكاتبة الصحفية آيـة فـوزى



تتشرف جريدة فن الإبداع بعمل حوار صحفي مع أحد المواهب الشابة متمنية لها سيل من النجاح والتقدم في مجالها 
معكم المحررة: أمنية عادل سعيد 
فلنبدأ..

الاسم: محمد عبد الحميد فضل
السن: ١٧ سنه
المحافظة: القليوبيه
الموهبة: الرسم
اللقب: لايوجد

اكتشفت/تِ نفسك ازاي؟

انا في طبيعتي كنت بحب الرسم جدا ف حسيت ان عندي الموهبه و كنت بنمي الموهبة ان كنت برسم

قولنا بدايتك كانت ازاي؟
من الصف السادس الابتدائي و كانت بدايتي في رسم الكاريكاتير الي هو بتبقى الرسومات بتاعتوا في الجرايد و من هنا اكتشفت حاجات كتير عن الرسم و بفضل الله وصلت لمستوى ربما كويس ولكن في الأفضل في الفتره القادمه ان شاء الله 

هل هتتخلي عن موهبتك في يوم؟
مظنش ان ده يحصل لأنها موهبة و فِترة عند الإنسان عموما صعب ان حد يتخلى عنها بسهوله


ادينا نبذة عن أهم إنجازاتك؟
متكرم في معارض رسم و عامل لقاء تليفزيوني علي قناة صوت العرب 


ادينا نبذة عن موهبتك؟


قولنا نميت نفسك ازاي؟
بدئت انمي رسمي بالممارسة الكتيره و كنت كل فتره بتعلم حاجه جديده 
مين مصدر دعمك؟
صحابي و اهلي

آخر أعمالك؟
رسمة محمد صلاح ديجيتال واخده مني وقت ٢٧ ساعه متقاطعة 


احكيلنا الصعوبات اللي واجهتك وازاي قدرت تتخطاها؟
اكيد واجهتني صعوبات و بعض الانتقاضات ولكن كنت باخد الموضوع لصلحي و كان بيديني حافز ان اتطور اكتر


في نهاية الحوار تحب توجه كلمة شكر لمين؟
حابب اشكر جريدة فن الإبداع علي الحوار الصحفي الجميل و استمتعت بالأسئلة الي كانت مطروحه عليا 


رأيك في الجريدة؟
اتمنى لها التوفيق والنجاح الدائم

وفي مآل الحوار نتمني لك/لكِ دوام التقدم والرقي والابداع
#جريدة_فن_الابداع
#المحرره:أمنية عادل
#رئيس مجلس التحرير:آية فوزي جاد الكريم

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

حوار صحفى من جريد فن الإبداع مع المبدعه أسماء أشرف رئيس مجلس التحرير للجريدة الكاتبة الصحفية آيـة فـوزى

ويتم عمل حوار جديدة مع مبدعة متألقة على جريدة فن الإبداع رئيس مجلس التحرير/ الكاتبة الصحافية آيـة فـوزى

حوار صحفى من جريدة فن الإبداع رىيس مجلس الادارة الكاتبة الصحفية آيـة فـوزى